Nieuws | Publicaties

  • 01 FEB
    2017
    GETIPT! How Brands Grow. Part 2
    In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Het Engelstalige boek is geschreven door jenni Romaniuk en Byron Sharp.
    How Brands Grow – part 2 met praktische inzichten zoals slimme manieren om te kijken naar het soort reclame die nodig is om nieuw merk kopers aan te trekken

    Lees het hele artikel »
    GETIPT! How Brands Grow. Part 2
  • 18 JAN
    2017
    Center Tone geeft registratiegarantie af
    Het gebrek aan onderscheidend vermogen is de meest voorkomende reden op grond waarvan het register weigert een teken als merk te registreren.

    Lees het hele artikel »
    Center Tone geeft registratiegarantie af
  • 15 JAN
    2017
    Ondernemers bestookt met „spooknota’s”
    Je bent net een bedrijf begonnen en hebt je merknaam laten registreren bij het merkenregister. Grote kans dat binnenkort de eerste ’spooknota’ op de mat valt. Spooknota’s worden verzonden door malafide bedrijven die gokken op de goedgelovigheid van ondernemers. Zo’n nota lijkt op elke andere factuur en bevat kenmerken die de suggestie wekken dat er een klantrelatie met de ondernemer bestaat.

    Lees het hele artikel »
    Ondernemers bestookt met „spooknota’s”
  • 06 JAN
    2017
    GETIPT! How Brands Grow, what Marketers Don't Know
    ​In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Het Engelstalige boek is geschreven door Byron Sharp.
    How Brands Grow is een vraag die een marketeer zich steeds stelt en in dit boek wordt op basis van jaren lang onderzoek uitleggegeven hoe merken groeien, hoe reclame nou echt werkt, wat prijspromotie echt doet en hoe loyaliteitsprogramma’s de loyaliteit van klanten beïnvloedt.

    Lees het hele artikel »
    GETIPT! How Brands Grow, what Marketers Don't Know
  • 21 DEC
    2016
    Season’s Greetings and A prosperous 2017!!
    Het is een traditie geworden dat wij u geen kerst- of nieuwjaarskaart meer sturen. Het geld dat wij daarmee besparen doneren wij aan een goed doel. Onze medewerkers hebben weer vele goede doelen genomineerd. Daaruit hebben wij één goed doel uitgeloot.

    Onze donatie gaat dit jaar naar: 

    Lees het hele artikel »
    Season’s Greetings and A prosperous 2017!!