Nieuws | Publicaties

  • 01 MEI
    2017
    GETIPT! Toonder Compagnie en Rubinstein bundelen krachten
    In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Soms gaan we een stapje verder, gewoon omdat we het een goed boek vinden.
    Op 1 mei jl. zijn Tom Poes, Heer Bommel, Kappie, Panda en andere beroemde striphelden uit de stal van Toonder Compagnie ingetrokken bij Rubinstein op het Prinseneiland in Amsterdam.
     

    Lees het hele artikel »
    GETIPT! Toonder Compagnie en Rubinstein bundelen krachten
  • 26 APR
    2017
    Werelddag Intellectuele Eigendom – “Innovation – Improves Lives”
    26 april 2017 is de dag die door de “World Intellectual Property Organization” en haar leden is uitgeroepen tot Werelddag Intellectuele Eigendom.

    Met deze dag wil het WIPO of het Internationaal merkenregister aandacht besteden aan de rol die het Intellectuele Eigendom speelt in ons dagelijks leven en zij vieren de bijdrage die een ieder (uitvinders, kunstenaars, artiesten etc.) leveren aan de ontwikkeling van de gemeenschap over de gehele wereld… Met als thema dit jaar: “Innovation – Improves Lives”.

    Lees het hele artikel »
    Werelddag Intellectuele Eigendom – “Innovation – Improves Lives”
  • 21 APR
    2017
    Het merk XOMISE is te koop

    Het Europa merk XOMISE met bijbehorende domeinnamen is te koop.
    Het merk staat geregistreerd in de volgende klassen: 5, 11, 35 en 37
    Bent u geïnteresseerd in dit merk en de bijbehorende domeinnamen dan kunt u via onderstaande link meer informatie opvragen over de aankoop van dit merk en de domeinnamen.

    Zie ook andere merken en domeinnamen bij makelaardij



    Lees het hele artikel »
    Het merk XOMISE is te koop
  • 03 APR
    2017
    GETIPT! Different brains, different approach
    In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Een boek dat de neurologische verschillen tussen de mannelijke en vrouwelijke hersenen en hoe dit in de reclame wordt uitgevoerd beschrijft! Het boek geschreven door Huub Osch beschrijft hoe mannen en vrouwen denken, de oorsprong van hun emoties, en waarom ze bepaalde beslissingen nemen. Ontdek waarom 80% van alle aankopen in de wereld zijn gemaakt of beïnvloed door vrouwen. Waarom is reclame zo vaak gericht op mannen? Leer de do's en don'ts voor een effectieve communicatie voor zowel mannen als vrouwen.

    Lees het hele artikel »
    GETIPT! Different brains, different approach
  • 24 MAA
    2017
    Geen octrooien meer op groenten en fruit
    De EU stopt met het verlenen van octrooien op varianten van groenten en fruit. De EU-landen hebben op 20 februari 2017 unaniem besloten dat het Europees Octrooibureau een eind moet maken aan deze praktijk. 

    Lees het hele artikel »
    Geen octrooien meer op groenten en fruit