Nieuws | Publicaties

  • 10 MAA
    2017
    Hoe maak ik een sterk merk?
    Bekende sterke merken te vinden in de Best Global Brands
    Het is van belang te weten wat een merk kan zijn en wat niet. De wettelijke omschrijving zegt hierover: Als individuele merken worden beschouwd de benamingen, rekeningen, afdrukken, stempels, letters, cijfers, vormen van waren of van verpakking en alle andere voor grafische voorstelling vatbare tekens, die dienen om de waren en diensten van een onderneming te onderscheiden.
     

    Lees het hele artikel »
    Hoe maak ik een sterk merk?
  • 06 MAA
    2017
    WAARSCHUWING!!! Hoe herken ik spookfacturen
    Al jaren waarschuwen wij u tegen spookfacturen. Deze worden nu niet alleen meer aan u verzonden als uw merk in publicatie is, maar nu ook als uw merk ongeveer een jaar staat ingeschreven in het register of als uw merk aan verlenging toe is.

    Lees het hele artikel »
    WAARSCHUWING!!! Hoe herken ik spookfacturen
  • 15 FEB
    2017
    Een merk kopen kan ook
    Daar het steeds moeilijker wordt om een goed en uniek merk te registreren, kan het ook interessant zijn om een reeds bestaand merk over te nemen, vaak met een daarbij behorende domeinnaam (en).

    Lees het hele artikel »
    Een merk kopen kan ook
  • 01 FEB
    2017
    GETIPT! How Brands Grow. Part 2
    In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Het Engelstalige boek is geschreven door jenni Romaniuk en Byron Sharp.
    How Brands Grow – part 2 met praktische inzichten zoals slimme manieren om te kijken naar het soort reclame die nodig is om nieuw merk kopers aan te trekken

    Lees het hele artikel »
    GETIPT! How Brands Grow. Part 2
  • 18 JAN
    2017
    Center Tone geeft registratiegarantie af
    Het gebrek aan onderscheidend vermogen is de meest voorkomende reden op grond waarvan het register weigert een teken als merk te registreren.

    Lees het hele artikel »
    Center Tone geeft registratiegarantie af