GETIPT! Building Strong Brands GETIPT! Building Strong Brands
02 SEP 2018

In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Dit keer het boek "Building Strong Brands", geschreven door David A. Aaker.

In dit boek gebruikt David Aaker echte cases voor het bouwen van merken van McDonald's en anderen om aan te tonen hoe sterke merken zijn gemaakt en beheerd. Hij geeft de gebruikelijke valkuil van merkstrategen weer zoals merkkenmerken, het negeren van het feit dat individuele merken deel uitmaken van een groter systeem dat bestaat uit veel met elkaar verweven en overlappende merken en submerken. Hij gaat ook in op praktische managementkwesties en introduceert een reeks merkkapitaalmaatregelen, genaamd merkwaarde tien, om diegenen te helpen die de merkwaarde van producten en markten meten en bijhouden.

Het boek is als Paperback via de Bol.com te verkrijgen voor € 11,77, het e-boek is iets duurder ad € 15,54. Klik hier voor mer informatie.
 



« Terug stap 1