GETIPT! Brand-id GETIPT! Brand-id
04 JUL 2018

In getipt belichten we boeken die interessant zijn op het vakgebied. Deze keer Brand-id, geschreven door Wil Michels. Hoe creeer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dat is de uitdaging die in Brand-id centraal staat.

De samenvatting die wordt gegeven bij dit boek is de volgende: ”Die uitdaging begint met een verlangen naar verandering, en dat verlangen staat aan de wieg van een creatief proces: openstaan voor nieuwe ideeen, het vanzelfsprekende ter discussie stellen, inspiratie uit je omgeving halen... Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creeer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken en een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning".

Wil je mer weten over dit boek volg dan de volgende link: https://www.bol.com/nl/p/brand-id/1001004010971010/

Het boek is in Nederland te koop via Bol.com voor een Paperback € 32,50



« Terug stap 1