Merk registreren ™ ®
   
Overige registraties
Persoonlijk advies
010 265 53 35
 
Offerte aanvragen

Merkcreatie

Het wordt steeds moeilijker om unieke merken te bedenken, maar onmogelijk is het niet

merkcreatie bij merkenregistratie.nl Onze afdeling merkcreatie adviseert u graag en komt met verrassende oplossingen om tot een goed merk te komen.

Een goed merk is een merk dat sterk is met de volgende eigenschappen: 
  • Heeft onderscheidend vermogen
  • Is herkenbaar
  • Is uniek
  • Is geregistreerd in een officieel merkenregister
  • Wordt op een juiste wijze gebruikt
  • Is juridisch goed te verdedigen

  • Voorbeelden van bekende sterke merken zijn Coca Cola, Google, Microsoft. Ja, zegt u maar dat zijn bekende merken. Ok, daar heeft u gelijk in, maar deze merken zijn ooit ook bedacht en gelanceerd.

    Bij het creëren van sterke merken kunt u onnodige risico’s beperken. Ten eerste is het van belang de risico’s te kennen die een merkenregistratie met zich meebrengt. Een van die risico’s is een weigering van het merk door het register. Er kan een bezwaar komen van houders van eerdere rechten die gedurende uw inschrijvingsprocedure uw merk aanvallen in een zogenaamde oppositieprocedure. Maar ook na een succesvolle registratieprocedure kan er nog steeds een gevaar dreigen als uw merk niet sterk genoeg blijkt te zijn. Vele redenen om een sterk merk te creëren.

    Laat u inspireren en laat onze afdeling merkcreatie uw merk ontwikkelen. Vraag bijvoorbeeld eerst een brainstorm sessie aan om verder te komen als u niet weet waar u moet beginnen.